jump to navigation

Katak pertama Selangor mula nak melompat October 29, 2009

Posted by nikmj in General, malaysia today, malaysiakini, mstar, National, news.
Tags:
trackback

Seorang lagi wakil rakyat PKR meninggalkan parti itu dan menjadi ADUN bebas – kali ini di Selangor selepas dua di Perak awal tahun ini dan seorang di Kedah pada Ogos.

ADUN Pelabuhan Klang Badrul Hisham Abdullah, sejak beberapa bulan lalu menimbulkan spekulasi bakal menyertai Umno, membuat pengumuman itu di sebuah hotel di Kuala Lumpur sebentar tadi.

Beliau sejak sekian lama menimbulkan masalah dalam parti itu apabila didakwa tidak menjalankan tugasnya sebagai wakil rakyat di situ.

Pagi ini, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengusulkan kepada PKR agar mendesak Badrul Hisham melepaskan jawatan wakil rakyat.

Menurut kenyataan pejabat menteri besar hari ini, kerajaan Selangor prihatin terhadap aduan penduduk di Pelabuhan Klang mengenai ketidakupayaan Badrul Hisham menjalankan kewajipan beliau sebagai wakil rakyat.

 

Comments»

1. Abang Lembut - October 29, 2009

Kesian Khalid, terus hilang gagap sebab terkejut. Apa undang-undang dia pakai suruh orang resign? Kalau macam tu boleh jugak dia resign sebab dia gagap!

2. name saya cary - October 29, 2009

statment bodoh dari abg lembot..bo waw dal hah

3. we dasan - October 29, 2009

hu hu abang lembut pun boleh jadi abang keras sbb adiknya melompat jadi katak hu hu

4. katak - November 6, 2009

abis kerajaan ngeri mcm xde je….smua yer kerajaan yg dahulu yg mmajukan negeri slangor….mner katak x lompat,klau x bpak katak x sruh,…gagaga

5. pemerhati - November 6, 2009

pelik yer.. dulu bila Anwar kata ramai Ahli parlimen BN akan lompat katak… semua penyokong PKR kata perbuatan baik,,,, bila kena batang hidung sendiri…. kata rasuah la.. pengkhianat laa… aparaaa cakap tak serupa bikin…..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • Recent Comments

    fruit machines for s… on Isu Royalti Minyak Kelantan…
    Wallace on LIVE : Inkues kematian Teoh Be…
    SEO on Isu Manohara – Dokumen b…
    semut on Altantuya, C4, puaka, pembunuh…
    ibn wahab on Dr Asri dan fahaman Wahab…
    cincau on How TNB legally cheat Malaysia…
    first world genting… on RPK bongkar Surat Misteri SPRM…
    mengukir waktu on Ramalan nasib menerusi Tarikh…
    Oswaldo Beumer on What you should know about H1N…
    ahmed on Rahsia Surah Al-Kautsar
    what women want in m… on Isu Royalti Minyak Kelantan…
    fazal hatta on Balasan dunia kepada ‘ko…
    chatroulette on Kugan death widens the Gaps be…
    Pritapal Singh on Nissan Grand Livina 10000km ma…
    Toklang Cik on Sunnah Nabi Amalan Sehari…
  • %d bloggers like this: