jump to navigation

Aksi mafia betina berkungfu disurau July 13, 2009

Posted by nikmj in General, National, news.
Tags: , ,
trackback

Salah satu aksi pelajar perempuan yang bertumbuk di surau Ketengah Jaya, Dungun baru-baru ini.

Kerana cantik dan bijak, dua pelajar perempuan yang juga sahabat baik dihasut supaya bertumbuk di sebuah surau di Ketengah Jaya, Dungun 18 Jun lalu.

Salah seorang pelajar yang bergaduh.

Aksi bergasak pelajar tingkatan satu berpakaian seragam itu dirakam menggunakan kamera telefon bimbit dan bukan sahaja tersebar di kalangan pelajar tetapi boleh ditonton di laman web perkongsian YouTube.

Rakaman 30 minit itu bermula dengan tiga remaja perempuan tingkatan dua dari Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Ketengah Jaya, Dungun di sini melahirkan rasa tidak puas hati terhadap dua pelajar yang dikatakan menjadi kesukaan ramai.

Inilah surau Ketengah Jaya di Terengganu yang menjadi lokasi kung fu lima pelajar yang bergaduh baru-baru ini.

Dua pelajar cantik dan bijak itu masing-masing pelajar tingkatan satu. Seorang dari SMK Ketengah Jaya manakala seorang lagi dari SMK Rasau Kerteh, Kemaman.

Rakaman seterusnya menunjukkan tiga pelajar senior itu membuli dan memukul pelajar dari Rasau Kerteh kerana dia didakwa bercakap besar.

Tiga pelajar itu turut memaki hamun gadis berkenaan dalam dialek Terengganu. Mereka turut menampar, menarik tudung dan rambut selain menendang pelajar dari Rasau Kerteh itu beberapa kali.

Rakaman kemudian menunjukkan pergaduhan melibatkan dua sahabat baik itu selepas mereka dihasut oleh ketiga-tiga pelajar senior itu.

Aksi tarik rambut dan sepak terajang antara dua sahabat itu bukan sahaja disorak oleh tiga pelajar itu malah dirakam.

Comments»

1. jebatjr - July 13, 2009

islam hadhari……

2. ena - July 13, 2009

bangang nyer bdak,kcik2 xnak mampus!

3. ieda - July 13, 2009

wat malu jer…kcik2 dah jdi setan…

4. Raja Fuad - July 13, 2009

yg memukul ni ingat dia dah kuat ke…? apa kata mereka pula
di pukul dan di terajang macam dia terajang anak orang…
masa buat x ingat tuhan…dah buat baru menyesal…masukan dia.
disekolah budak2 jahat biar dia rasa, dan sy setuju dia ni
digelar MAFIA BETINA yg tak bermoral….luu fikirlah sekarang….,

5. Top Posts « WordPress.com - July 14, 2009

[…] Aksi mafia betina berkungfu disurau Salah satu aksi pelajar perempuan yang bertumbuk di surau Ketengah Jaya, Dungun baru-baru ini. Kerana cantik dan bijak, […] […]

6. miebahau - July 14, 2009

melayu zaman sekarang…. kecik2 xnk mampus dh besar nyusahkan mak bapak…….. maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuunya

7. syafiq - July 14, 2009

KORANG NIE G SKOLA NK BLJR KEW NK JD KUANG AJR….MAK BAPAK KORNG Y MALU KORG LAK BLH SKE….OTAN UTAN POWN TAU BKWN…SH TOI KORG MATI HDP BLIK MARUAH KORG TTP DPDG HINA OLH MSYRKT

8. normiey_gurlz - July 14, 2009

knp lh jdi mcm ni r..xbk wt g2 ke kaum s’jenis kte…

9. shida - July 14, 2009

manae nak tengok video hah

10. eriEn - July 14, 2009

wEh,iNgt kOrG hEbT sGt kEw?? dH lAr mEmALukAn dAk2 kErtEh!!! yG b’LaKu 2 kt dAerAh dGun,bKn kEmAmAn!! iNgT cNtEk sGt kEw yG dUk gAduH2?? dH lA x mAtAnG lAgi!! NtAh2 bLom pEriOd aGy..hAhAhA..dAh lAr dUk huLu,bDoW pEw tAik!! tAik dOwp bDow gniEy!! mOlEk Ar dtdUh mAfia.mCm sEtAn sOrG!! seK2 dOp pkAi!!!!!!

11. scarface - July 14, 2009

cantik sangat ke??? hebat sangat ke?? kalo da kuat sangat apa kata suruh diorg ni masuk wrestling..baru best…

12. Doaku - July 14, 2009

Ya Tuhan lindungi lah anak-anak ku dari melakukan perkara2 yang memalukan….Amin..

13. +Lis_kL+ - July 15, 2009

gdOh cz lwA??blA lA wEyh..bBe dA lA bsA..gmbt srAbOt lk 2..tuWiiHh..blu pOn bwU nA tmbOh..

14. TOLONG PERINGAT - July 15, 2009

Usahlah anak-anak gadis semua terpengaruh dengan perkara tak beradaban seperti ini . . . hinanya kita manusia kerana budi pekerti . . . KIAMAT SUDAH DEKAT SANGAT . . . INSAFLAHHHHHHHHHHHH

15. jenny - July 15, 2009

betullah korang ni semuanye besar nanti ada bakat jadi samseng jalanan ataupun ayam betina jalanan..meyusahkan mak bapak korang je bela korang dari kecik sampai ke besar…kecik2 tak nak mati dah besar malukan mak bapak korang…elok korang ni mati daripada hidup…..

16. grrrrrr - July 15, 2009

woiiii korang kalau nak gaduh lain x masuk la wrestling wwf bodok mangkuk aayun tul la korang nie

17. hafishah - July 17, 2009

W0iiiiiii,,korag sdaq x dri k0rag neh sper bru jew f0rm 1 dh tnjuk 0tai k0rg ingt la sme mk bpa k0rag…..dpa x pnah ajq k0rag kew xckup ksih syg kew????????????yg d0k wt 0taiiiiii t pa hal?????wke up jgn jdi geng star

18. long - July 20, 2009

ape nok jadi la anok melayu>>sekarang wat malu org dngun paka je>>>

19. sh@z - July 20, 2009

shaz yp.. ni aku shaz ape2la…korang ni…btui x btui.. jdlah mnusia yg bersopan sntun..jga maruah kluarga korang..agak dh kuat sgt jmpa aku je..slm..0AG-GF0EFAC..(no tel)

20. siti - July 20, 2009

buat malu orang terengganu jer…
rosak nama baik orang ketengah jaya..
padahal berlambak orang ketengah jaya yang bijak pandai dan belajar sampai ke Universiti dalam dan luar negara…

-patut kena buang daerah ni…-

21. hasfa - July 20, 2009

Geram Tengok Ganasnya Budak2 Perempuan Sekarang nih. Sediakan ring. Tengok tahan tak bila sparing. Baru tau yang sakit tu..sakit. Bergaduh tu sakit. Lain la kalau tak sakit dengan sakit.

22. saki pala - March 26, 2010

aku tengok ini sekarang dunia dah berubah
macam 2 boleh berlaku
ini sungguh ni,
jubor perempuan pun takda harga
tengok dalam youtube bini orang pun kena gomol
apa lah
pergin cari pelacur lah, jangan ganggu bini orang atau isteri orang


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • Recent Comments

    fruit machines for s… on Isu Royalti Minyak Kelantan…
    Wallace on LIVE : Inkues kematian Teoh Be…
    SEO on Isu Manohara – Dokumen b…
    semut on Altantuya, C4, puaka, pembunuh…
    ibn wahab on Dr Asri dan fahaman Wahab…
    cincau on How TNB legally cheat Malaysia…
    first world genting… on RPK bongkar Surat Misteri SPRM…
    mengukir waktu on Ramalan nasib menerusi Tarikh…
    Oswaldo Beumer on What you should know about H1N…
    ahmed on Rahsia Surah Al-Kautsar
    what women want in m… on Isu Royalti Minyak Kelantan…
    fazal hatta on Balasan dunia kepada ‘ko…
    chatroulette on Kugan death widens the Gaps be…
    Pritapal Singh on Nissan Grand Livina 10000km ma…
    Toklang Cik on Sunnah Nabi Amalan Sehari…
  • %d bloggers like this: