jump to navigation

Inikah pemimpin yang UMNO agungkan? – Malaysiakini March 25, 2009

Posted by nikmj in islam, malaysiakini, malaysianinsider, National, news.
Tags: , , , , ,
trackback

Cuba perhatikan betul-betul mamat yang sebelah kanan sekali tu, apa yang dipegang ditangannya? Nampak macam Anchor beer je…

Kalau tak silap simamat tu sejibik macam mamat yang duk cium keris nih..

Apakah ini yang UMNO Johor dan kononnya UMNO Malaysia canang nak dijadikan Naib Presiden?

Takde orang lain yang lebih baik ko? Nasib baik yang ni dah nak resign…

Comments»

1. zana - September 17, 2009

tapi kita tak layak wat spekulasi sendiri mengenai gambar-gambar ni..yang hishammudin tu mungkin pelanduk 2 serupa…yang pak lah ni..mungkin bergambar tapi tak minum..
Berdosa dengan manusia,hanya manusia tu sendiri boleh memaafkan..

2. nikmj - September 18, 2009

tak sungguh xmelata, tak sungguh orang tak kata…

habis tu diaorang layak la ambil duit EPF pergi hanguskan kat Valuecap?

habis tu diaorang layak la pergi korek minyak kat Kelantan dan tak mahu bayar royalti?

habis tu diaorang layak la jadi tokey arak dan judi dan tak mahu mengharamkan kepada umat islam?

this is my blog, and i’m the most qualified person to comment here.. any problem with that?


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • Recent Comments

    fruit machines for s… on Isu Royalti Minyak Kelantan…
    Wallace on LIVE : Inkues kematian Teoh Be…
    SEO on Isu Manohara – Dokumen b…
    semut on Altantuya, C4, puaka, pembunuh…
    ibn wahab on Dr Asri dan fahaman Wahab…
    cincau on How TNB legally cheat Malaysia…
    first world genting… on RPK bongkar Surat Misteri SPRM…
    mengukir waktu on Ramalan nasib menerusi Tarikh…
    Oswaldo Beumer on What you should know about H1N…
    ahmed on Rahsia Surah Al-Kautsar
    what women want in m… on Isu Royalti Minyak Kelantan…
    fazal hatta on Balasan dunia kepada ‘ko…
    chatroulette on Kugan death widens the Gaps be…
    Pritapal Singh on Nissan Grand Livina 10000km ma…
    Toklang Cik on Sunnah Nabi Amalan Sehari…
  • %d bloggers like this: