jump to navigation

Belum bogel dah kena … Malaysiakini December 19, 2008

Posted by nikmj in General, malaysiakini, National, Politics.
Tags: , , ,
trackback

Kah kah kah …. belum sempat nak berbogel dikhalayak ramai kononya demonstrasi menegakkan keadilan agar kerajaan Pakatan Rakyat merealisasikan segera manifesto pilihanraya 2008, kononnya mewakili  rakyat termiskin isu naik sewa rumah dan macam-macam isu yang disengajakan menjadi isu …. kah kah kah

Majoriti exco Gerakan Reformasi Rakyat Malaysia (Reformis) – popular dengan ugutan untuk berdemonstrasi bogel – telah menggugurkan presiden penajanya Ramlan Abu Bakar.

Timbalan presiden Badrul Hisham Mohd Hanafiah memberitahuMalaysiakini, keputusan itu dicapai dalam mesyuarat khas lapan orang exco semalam.

ramlan abu bakarSurat rasmi mereka kepada Ramlan dikirim melalui pos tengah hari ini. 

Badrul Hisham menambah, mesyuarat itu juga memutuskan untuk melantiknya sebagai pemangku Reformis sehingga suatu tarikh yang ditetapkan kemudian. 

Mereka juga memutuskan melarang Ramlan menggunakan nama organisasi tersebut dalam segala kegiatannya dan kenyataan kepada media.

Diharap siempunya diri segera  sedar yang tindakan beliau selama ini bukan sahaja memalukan telah Reformis, malah diri beliau sendiri.

Tapi kalau masih tak sedar lagi… apa salahnya… teruskanlah dengan agenda demonstrasi bogel itu….tak de orang peduli pun…. silap-silap kalau nasib tak baik kena cekuop masuk black maria hantar ke Tanjung Rambutan ….. kah kah kah

Comments»

1. zackdanial - December 19, 2008

Mungkin dia kena bogel depan emak bapak dia . lepas tu depan nenek dia .

Ramlan ni ibarat najis .

2. siti - December 19, 2008

Hairan bin ajaib, apa la kaitan berbogel dengan isu naik sewa rumah???? Tak masuk akal langsung, orang tak siuman je yang sanggup berbogel…..memang layak la di dipecat sebab dah kurang waras. Mual dan memalukan…..cantik sangat ke? Lepas ni dia boleh la tubuhkan kelab baru….KB? Insaf la, umur dah lanjut, kalau nak cari publisiti pun biarlah dengan cara yang lebih bermaruah.

3. Paichowan - December 19, 2008

Agak2 kalo Bogel tuh bleh Famous eh??
hahaha.. MeB nak buat demo cam MAT SOLEH..
DeranG tAde agama boleh saje buat..
Tapi kalau budaya dan agama masih kuat kat Malaysia, bogel akan jadi hukum baru kot?????..
hihiih

4. gaharu_cendana - December 20, 2008

Yeekkkkkkkkkkkkkkk.. Gelinya saya dengan isu bogel ni.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • Recent Comments

    fruit machines for s… on Isu Royalti Minyak Kelantan…
    Wallace on LIVE : Inkues kematian Teoh Be…
    SEO on Isu Manohara – Dokumen b…
    semut on Altantuya, C4, puaka, pembunuh…
    ibn wahab on Dr Asri dan fahaman Wahab…
    cincau on How TNB legally cheat Malaysia…
    first world genting… on RPK bongkar Surat Misteri SPRM…
    mengukir waktu on Ramalan nasib menerusi Tarikh…
    Oswaldo Beumer on What you should know about H1N…
    ahmed on Rahsia Surah Al-Kautsar
    what women want in m… on Isu Royalti Minyak Kelantan…
    fazal hatta on Balasan dunia kepada ‘ko…
    chatroulette on Kugan death widens the Gaps be…
    Pritapal Singh on Nissan Grand Livina 10000km ma…
    Toklang Cik on Sunnah Nabi Amalan Sehari…
  • %d bloggers like this: